Shopping cart
€0.00
Zodra we je bestelling ontvangen, staat deze in de rij om voor verzending klaargemaakt te worden.
Wanneer deze is ingepakt wordt deze overgedragen aan de vervoerder (PostNL of DPD).
We doen ons best om bestellingen in 2 werkdagen te leveren aan de klant.
In drukke periodes kan het voorvallen dat er vertraging bestaat in de levertijd.

Als je bestelling na 4 werkdagen nog niet geleverd is, gelieve dan contact op te nemen met de klantenservice.
In sommige gevallen kan het, afhankelijk van uw e-mail provider, tot 10 minuten duren voordat u de bevestigingsmail heeft ontvangen.
Als er meer dan 10 minuten zijn verstreken en de e-mail niet in uw inbox staat, is het mogelijk dat uw internetprovider de bevestiging e-mails als spam markeert.
Hiervoor zijn het doorlopen van de volgende stappen van belang:

Controleer eerst uw spam / junk-map.
Als één van onze berichten in deze mappen staat, dient u ervoor te kiezen om onze mail als "Geen spam / rommel" te markeren.
Voeg klantenservice@flipcart.nl toe aan uw lijst met e-mailcontactpersonen of veilige afzenders.
Sommige e-mail providers verwijderen automatisch de mails die als spam worden aangemerkt, wijzig daarom uw e-mailinstellingen zodat een ​​kopie van uw spam berichten wordt opgeslagen.
Aangezien het wijzigen van deze instellingen per email provider kunnen verschillen, kunt u het beste even op Google zoeken naar "Hoe mijn spam-instellingen wijzigen" tezamen met de naam van uw e-mail provider.
Zodra u uw instelling overeenkomstig met één van bovenstaande punten heeft gewijzigd, kunt u de stappen waarvoor de bevestigingsmail noodzakelijk was opnieuw doorlopen waarbij de mail deze keer wel zal aankomen.

Mocht u na het doorlopen van bovenstaande stappen de bevestigingsmail nog steeds niet ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@flipcart.nl
Als je bestelling niet in 1 doos past, wordt deze in meerdere dozen verzonden.
Hoewel wij deze dozen tegelijkertijd versturen, kan het zijn dat een of meerdere dozen tijdens het sorteerproces vertraging oplopen.
Deze worden dan meestal de volgende dag geleverd.

Als dit na 3 werkdagen nog niet het geval is, gelieve dan contact op te nemen met de klantenservice.
Zodra we je bestelling ontvangen wordt je bestelling zo snel mogelijk verwerkt door het magazijn.
Meestal is je bestelling dan al klaar voor verzending maar nog niet verwerkt/ opgehaald door de vervoerder.

Je ziet dan bij de track & trace link de volgende melding:
"Pakket niet gevonden We kunnen helaas geen pakket vinden met de barcode XXXXXXXXXXX en postcode XXXXXX.

Mogelijke oorzaken:
De postcode of barcode klopt niet.
Het is een pakket uit het buitenland.
PostNL werkt niet samen met de vervoerder.
Het is een pakket dat nog in het buitenland is.
Pakket is nog niet bij PostNL aangemeld.

Het track & trace nummer zal zo snel mogelijk van status veranderen. Als dit na 3 werkdagen nog niet het geval is, gelieve dan contact op te nemen met de klantenservice.
Uiterlijk binnen één werkdag, vaak sneller dan je verwacht, krijg je van ons een persoonlijke e-mail terug.
Retourneren is bij Flipcart.nl geen probleem.
Er zijn 2 opties voor retourneren van bestellingen:

Kleinere bestellingen
Voor kleinere bestellingen wordt er een retourlabel aangevraagd bij het magazijn.
Als we deze ontvangen, sturen we je deze op via de mail. (Dit proces duurt 1-2 werkdagen.)
Je krijgt een retourlabel toegestuurd via de mail om het product kosteloos te retourneren.
Zodra we deze bestelling terug ontvangen, storten we het volledige bedrag terug.

Grotere bestellingen
Deze worden gratis opgehaald door de vervoerder.*
Gelieve in de mail die je kan sturen naar klantenservice@flipcart.nl de volgende informatie toe te voegen:
Naam
Adres
Datum voor ophaling
Telefoonnummer
Email adres

Zodra we deze mail ontvangen, wordt deze doorgestuurd naar het magazijn en de vervoerder.
Wanneer we daar antwoord van krijgen, sturen we je een bevestiging van ophaling door.
In verband met het doorgeven van de informatie aan de vervoerder vragen we u om tussen uw mail en ophaaldatum er minimum 2 werkdagen tussen te laten.
*Helaas is het niet mogelijk om een tijdsindicatie te geven voor ophaling.
*Ook is het niet mogelijk om in het weekend pakketten op te halen.

BELANGRIJK
We moeten benadrukken dat de klant, als hij zijn bestelling wil retourneren maar de originele verpakking niet meer heeft, zelf een geschikte verpakking moet kopen om het product te retourneren, aangezien de vervoerder weigert om items zonder verpakking op te halen.
In deze situatie moet u vooraf de volgende informatie verstrekken voor afhaling:
• Hoeveelheid van de doos die is gebruikt voor het opnieuw verpakken
• Lengte x breedte x hoogte in centimeter per doos
• Gewicht per doos in KG
Anders zullen zowel de vervoerder als wij ervan uitgaan dat de klant het / de artikel (en) in de originele pakketten retourneert, en daarom worden eventuele extra retourkosten die worden gegenereerd door het opnieuw verpakken ALLEEN door de klant zelf gedekt.

Gelieve een mail te sturen naar klantenservice@flipcart.nl met de melding dat je het product wilt retourneren. (vergeet niet je bestelnummer te vermelden zodat je mail sneller beantwoord kan worden.)
Als je bestelling onderdelen mist of er zijn onderdelen beschadigd, gelieve dan een mail te sturen naar klantenservice@flipcart.nl (vergeet niet je bestelnummer te vermelden).
Zodra we je mail ontvangen, vragen we een onderdelenlijst aan het magazijn.
Deze onderdelenlijst sturen we naar je door.
In de onderdelenlijst zijn alle onderdelen genummerd met een "SAP Spare Parts Code".
Gelieve het nummer en aantal door te mailen op de volgende manier:
Voorbeeld: P57100214 X 1

Zodra we je mail ontvangen hebben met de "SAP Spare Parts Code" zullen de onderdelen zo snel nageleverd worden door het magazijn.
Het magazijn is ingericht om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken.
Het is daarom helaas niet mogelijk om bestellingen op te halen.
Ja, je verzending kan in de huidige situatie helaas vertraging oplopen. Wij doen er alles aan je in deze tijd extra gemak en service te blijven bieden, maar dus soms wat minder snel dan je van ons gewend bent.
Ja, de bezorgers houden afstand bij afleveren of zetten bestellingen bij je voordeur om fysiek contact te vermijden.
Omdat er naar sommige producten minder of meer vraag is, kan het zijn dat sommige prijzen van bepaalde producten verhogen/ verlagen.
Voorlopig blijven we gewoon aan huis leveren. Tijdens een lock down gelden er andere regels die wij op dit moment nog niet kunnen inschatten. Daarvan houden we je op de hoogte op deze pagina.
Voorlopig werken wij en onze bezorgpartners gewoon hard door om jouw bestelling te bezorgen. Over mogelijke andere maatregelen in de toekomst houden we je op de hoogte op deze pagina.
Helaas is het zeer lastig om een adres aan te passen zodra een bestelling is geplaatst.
Dit aangezien we ernaar streven een bestelling zo snel mogelijk te verwerken, het doel is om een bestelling binnen 15 minuten te verwerken.
Als je een verandering wilt doorvoeren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, en we zullen ons best doen je verzoek te verwerken.